dobrý blog

Jak psát dobrý blog

Ne všichni ví, jak psát dobrý blog. Články, které zveřejňujete, musí být zajímavé, aktuální a osobité. Téma článků vychází především…

PR článek

Jak napsat PR článek

PR články se píší za cílem propagovat určitou službu nebo produkty, popřípadě celou značku, novinku nebo získat zpětný odkaz. PR…

ppc

Co je to PPC (reklamní kampaně)

PPC reklama je jeden z nejsilnějších nástrojů vašeho online marketingu. Jde o nástroj, který se neustále rozvíjí a dá se…

seo

Co je to SEO (optimalizace pro vyhledávače)

Pokud chcete zvýšit návštěvnost nebo počet objednávek, uspět na internetu, optimalizace pro vyhledávače (anglická zkratka je SEO) může být dobrou cestou….

UX design

Co je to UX design

Termín UX je stále populárnější a více rozšířenější i v České Republice. UX, neboli User Experience, se dá přeložit jako…

copywriting

Co je to copywriting

Text na vaší stránce není pouze kvůli tomu, aby nebyly zcela prázdné. Nelze zcela ignorovat marketingový podtext. Copywriting je velmi…

wordpress

Jak vytvořit webovou stránku na WordPressu

WordPress je v současnosti nejoblíbenějším a nejpoužívanějším redakčním systémem na světě. Původně byl vytvořen přímo pro blog, dnes se ale na…